Uw zorg uit handen
Wij begrijpen dat in sommige situaties de juiste begeleiding gewenst is. Met aandacht zorgen wij ervoor dat u de beste medische hulpmiddelen voor uw situatie ontvangt. Na aanmelding kunt u eenvoudig bestellen, zorgen wij voor een snelle levering en declareren wij direct voor u bij de zorgverzekeraar. Wij zijn er om u te helpen.
Uw zorg uit handen
Wij begrijpen dat in sommige situaties de juiste begeleiding gewenst is. Met aandacht zorgen wij ervoor dat u de beste medische hulpmiddelen voor uw situatie ontvangt. Na aanmelding kunt u eenvoudig bestellen, zorgen wij voor een snelle levering en declareren wij direct voor u bij de zorgverzekeraar. Wij zijn er om u te helpen.
Uw zorg uit handen
Wij begrijpen dat in sommige situaties de juiste begeleiding gewenst is. Met aandacht zorgen wij ervoor dat u de beste medische hulpmiddelen voor uw situatie ontvangt. Na aanmelding kunt u eenvoudig bestellen, zorgen wij voor een snelle levering en declareren wij direct voor u bij de zorgverzekeraar. Wij zijn er om u te helpen.
Hoe werkt het?
Aanmelden
Door te klikken op de knop Aanmelden registreert u zich voor Mijn Direct. De online cliëntenomgeving van Pluripharm Direct. Via uw persoonlijke Mijn Direct omgeving kunt u online bestellen en heeft u inzicht in uw bestellingen.
Liever persoonlijk contact? Neem dan vrijblijvend contact op via telefoonnummer 0800-5044 of laat uw gegevens achter via het contactformulier. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Plan een intakegesprek
Via uw persoonlijke Mijn Direct omgeving kunt u gemakkelijk een intakegesprek plannen op een moment dat het u uitkomt. Tijdens dit gesprek worden al uw vragen beantwoord. Samen met de verpleegkundige stemmen we het juiste materiaal af en wordt de eerste bestelling voor u geplaatst.
De levertermijn
Uw bestelling wordt binnen 1 tot 2 werkdagen thuis geleverd met PostNL of u kunt de bestelling afhalen bij uw apotheek.
Kosten declareren
Bij Pluripharm Direct hebben we contracten met alle zorgverzekeraars. Dat betekent dat wij de kosten voor uw medische hulpmiddelen direct voor u declareren bij uw zorgverzekeraar.
Om de declaratie voor u in te dienen hebben wij een recept of een ondertekent machtigingsformulier nodig van uw arts. Deze ontvangen wij normaal gesproken van uw arts. In andere gevallen kunt u het machtigingsformulier hier downloaden. Het ingevulde en ondertekende machtigingsformulier kunt u toesturen naar pluripharm-direct@ezorg.nl. Wij nemen de aanvraag dan binnen 1 werkdag in behandeling.
Herhaalservice
Wij zorgen ervoor dat u niet zonder hulpmiddelen komt te zitten. Via Mijn Direct ontvangt u tijdig bericht wanneer u weer een bestelling kunt plaatsen. Heeft u nog geen persoonlijke Mijn Direct omgeving dan nemen wij proactief contact met u op voor het plaatsen van een bestelling.
Incontinentiematerialen kopen
Uw zorgverzekeraar vergoedt een bepaalde hoeveelheid materialen per periode. Dit is afhankelijk van uw situatie. Pluripharm Direct biedt in samenwerking met Thuisapotheek de mogelijkheid om extra incontinentiematerialen te kopen.
Bekijk ons ruime assortiment en bestel via onze webshop.
Gratis bezorging
Binnen 1 tot 2 werkdagen wordt uw bestelling in een discrete verpakking door PostNL bij u thuisbezorgd.
Bezorging in heel Nederland.
Worden uw materialen in de apotheek geleverd?
Dan ontvangt u van uw apotheek een bericht wanneer u uw pakket kunt afhalen.
Snelle levering - Gratis bezorgd - Discreet verpakt
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen?
Neem contact met ons op
Telefoon
06-82491727
Chat
Veelgestelde vragen
Heeft u vragen?
Neem contact met ons op
Telefoon
06-82491727
Chat
Pluripharm Direct heeft contracten
met alle zorgverzekeraars
Wij declareren direct bij uw zorgverzekeraar. Wel zo makkelijk.
Pluripharm Direct heeft contracten met alle zorgverzekeraars
Wij declareren direct bij uw zorgverzekeraar. Wel zo makkelijk.